13 November, 2010

MUSIM IMTIHAN



SALAM SAHABATI,

buat mereka(saya sendiri) yg sedang dan akan menjalani peperiksaan akhir,saya ingin mengucapkan;

SALAM IMTIHAN.

BITAUFIQ WANNAJAH FIL IMTIHAN=)


tidak lupa juga buat sahabat2 yg telah tamat pengajian dan menunggu peluang kerjaya datang menjenguk,selamat berjuang dgn masa lapang yg ada!

sesungguhnya rezeki itu tetap akan datang,cuma lambat atau cepat sahaja penentunya..
Allah telah menetapkan segala hikmah di atas setiap perkara yg berlaku.banyakkan bersabar,sabar itu tiada batasnya :)

"Demi masa.Sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian.Kecuali mereka yang beriman dan mengerjakan amal soleh dan nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran, dan nasihat-menasihati supaya menetapi kesabaran"
(al-asr;1-3)

Subhanallah!
Allah telah bersumpah dalam serangkap ayat yang sangat besar maksudnya. hanya kita yg selalu lupa akan nikmat-nikmatnya..


akhir kata, mari kita sama-sama panjatkan doa ke atasNya..minta kalian doakan kejayaan saya dalam exam,insyaAllah saya juga akan doakan kesejahteraan dan kelapangan rezeki untuk kalian.
^_^

salam sayang,
aliaaila.

3 comments:

suffy said...

selamat menempuh peperiksaan alia n sya, smg kjayaan mgiringi kalian...
alia n sya: ble tarikh exam??

aliaaila said...

saya punya 20,25 & 27 nov..doakan tau!

ImimaysroN said...

all the best alia!
pembetulan, sya lambat lg nk exm...huhu
insyaAllah dipermudahkan semuanya utuk alia.. teruskan usaha!
^_^

Post a Comment