28 October, 2010

Kejutan ALIA

Entry ini ditujukan khas untuk alia. Terima kasih yang tak terhingga kerana telah berjaya membuat kejutan buat saya dengan mengepos sesuatu yang sangat istimewa… Apakah itu???


satu huruf "P" telah dimakan oleh adik sejurus selepas bungkusan dibuka

Hehe, alia telah menghadiahkan saya coklat di atas semperna konvo saya tempoh hari. Patut la dia tak wish apa2 pada hari kejadian walaupun lima hari sebelum tarikh konvo saya, alia adalah orang yang agak excited bertanya itu ini tentang konvo saya. Pakatan yang berjaya antara alia yang meminta anna nazri mendapatkan alamat rumah saya.. Terus terang, saya dapat rasakan alia akan kirimkan saya sesuatu dan saya menunggu dengan penuh sabar..hehe.. Seinfiniti terima kasih daripada saya dan keluarga. Coklat yang comel dan sedap..

Sedikit pesanan daripada Anna nazri, dia setia menunggu coklat daripada alia walaupun saya telah berkongsi coklat tersebut dengan anna.. Hehe. Thanks!

5 comments:

aliaaila said...

wahhhhhh.....baru perasan entri ni!!
hehe.
sama2,dear:))
ehem,hari convo tu ada msg awk,tp xdpt ek?bukan xingat atau lupa,tp nak kasi surprise!
to ana:sori ana,huuuu...bajet xcukup nk tempah dua.nnt ana ada majlis spesel pape sy pos utk ana jgk k!;)

suffy said...

ada msj ek, x dapat plak.. tp memang ari konvo tu, msj beratur nk masuk.. wah, cam banyak je msj nk masuk walaupun sebenarnya hp yg sakit. huahaha.

ImimaysroN said...

cedapya... 2012 nnt, nk jgk...
(tanpa rasa segan dan malu)heheh
^_^

aliaaila said...

hehe.kalo 2012 mgkin dah xde pendekatan guna coklat,kite bg benda lain plak sya ek;))
lgpun time tu sy dh kt msia insyaAllah,so mgkin diri sy sendiri yg jd hadiahnye buleh?;0

suffy said...

owh, bestnye sya konvo nnt dapat alia sbg hadiah..
Sya: tggu... nnt ada kejutan lain dr kami..insyaallah..
alia: konvo kt adelaide eh?? nk g gkk!!!

Post a Comment