23 July, 2010

Ucapan 21Julai... ^_^



Hari ni 23 Julai 2010...
Hmm.....
Hmmm..
Hmmmm..

Alamak! 21hb dah lepas!
Aiyok!
Uhuk...

Adakah saya lupa pada tarikh?
Atau saya tidak ambil kisah dengan tarikh-tarikh yang saya lalui?
Ataupun saya sekadar mencari alasan?

huhu... walau apapun.. maafkan saya wahai 'iman suffyan'
ingatan saya dikaburi dengan berbagai-bagai urusan duniawi yang seolah-olah takkan pernah selesai...
semoga saya lebih sedar dan menghargai hari-hari yang sedang sama-sama kita ditempuhi.
Sedar bahawa masa bukannya semakin panjang. Tetapi semakin singkat.
Sedar bahawa usia bukannya semakin muda. Tetapi semakin tua.
Sedar bahawa kematiaan bukannya semakin jauh. Tetapi semakin dekat...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Hanya ini yang dapat saya berikan (buat masa ni..huhu) pada ulangtahun Nurhidayah Ab Rahman yang ke 23...
Semoga dirimu sentiasa di dalam perlindungan dan kasih sayang Allah...

Semoga segala impian dan cita-citamu diizinkan Allah...
Semoga usiamu adalah usia yang terbaik yang pernah dirimu miliki...
Semoga kita terus bersahabat di sini, dan juga di sana... amin

0 comments:

Post a Comment