12 March, 2010

Percubaan Pertama...

Salam untuk sahabat-sahabat yang sentiasa di ingatan, semoga kalian semua berada di bawah payung rahmat Ilahi..
Sahabat-sahabatku,
Saat coretan ini ditulis, nasyid- nasyid bertemakan persahabatan sedang berkumandang memenuhi ruangan… Satu perkara yang saya ingin kalian tahu,: SAYA RINDU KALIAN, RINDU YANG TERAMAT.. Ukhwah fillah ya ukhti solehah!
Tiada kata secantik bahasa, seelok lukisan untuk saya gambarkan betapa saya amat menghargai kalian dalam hidup saya. Sekadar ungkapan syukur kepada Yang Maha Esa kerana menghadiahkan kita semua dengan persahabatan yang terjalin ini. Biar masa yang menentukan nilai persahabatan ini…
Artikel pertama daripada saya yang sentiasa mendoakan kesejahteraan kalian, saya sertakan lagu ini buat tatapan kita bersama.


Song by Devotees ( LUAHAN RINDU)
Terkenang masa dahulu
Memori silam ku
Kisah persahabatan
Dengarkanlah lagu ini
Kuciptakan untukmu
Moga dirimu terhibur
Kenangan dahulu mendewasakanku
Mengajar erti kehidupan
Segala pahit manis tempuhi bersama
Demi mengejar satu cita
Kenanganku..
Dengarkan luahan hatiku
Merindu keriangan dahulu
Indahnya..
Saat penuh tawa ceria
Terhapuslah segala duka
Teringat daku kembali
Saat kasih bersemi
Kita mengukir janji
Di waktu persekolahan
Yang penuh impian
Kita memburu harapan
Kenangan dahulu mendewasakanku
Mengajar erti kehidupan
Segala pahit manis tempuhi bersama
Demi mengejar satu cita
Kenanganku..
Hadirlah dikau menerangi
Oh ruangan hatiku
Semoga tersirat hikmah melanda
Bersama kita selamanya
Segala keindahan jadi kenangan
Yang buruk jadikan sempadan
Biar diduga derita
Tabahkanlah sentiasa
Semoga mendapat rahmatNya

Tuhanku, payungi kehidupan mereka dengan rahmat-MU….

0 comments:

Post a Comment